Посадова інструкція завгоспа
Дата: 12.02.2024 18:49
Кількість переглядів: 2830
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова ПК Директор ліцею
__________ Дамаскін Л.Г. __________ Олена Панчук
Посадова інструкція № 5
Заступника директора з господарської роботи
- Загальні положення
- Заступника директора з господарської роботи призначає на посаду та звільняє з неї наказом директор Нижньосиньовецького ліцею (далі – директор ліцею) з дотриманням вимог чинних нормативно-правових актів про працю.
- Посаду заступника директора з господарської роботи може обіймати особа, яка має відповідну вищу освіту і стаж роботи не менше 3 років. Особа, яка не має спеціальної підготовки чи необхідного стажу роботи, але володіє достатнім практичним досвідом і виконує якісно та в повному об’ємі покладені на неї обов’зки, як виняток, може бути призначена на посаду заступника директора ліцею з господарської роботи.
- Основна функція заступника директора з господарської роботи – організовує господарську діяльність закладу освіти, його матеріально-технічне забезпечення; забезпечує безпечні та здорові умови праці й навчання.
- Заступник директора з господарської роботи підпорядковується директору.
- Заступнику директора з господарської роботи підпорядковується технічний та обслуговуючий персонал закладу освіти.
- На час відпустки, тимчасової непрацездатності, відсутності на роботі з інших поважних причин обов’язки заступника директора з господарської роботи виконує інший працівник закладу освіти відповідно до наказу директора.
- У своїй діяльності заступник директора з господарської роботи керується Конституцією України; законами України, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами та іншими нормативно-правовими актами центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та підпорядкованих їм органів управління освітою; правилами і нормами охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту, пожежної безпеки; статутом та правилами внутрішнього розпорядку закладу освіти; наказами директора; цією посадовою інструкцією.
- Завдання та обов’язки
- Керує господарською діяльністю закладу освіти.
- Приймає матеріальні цінності, забезпечує їх використання та зберігання у встановленому законом порядку.
- Спрямовує і координує роботу підпорядкованого йому технічного персоналу закладу освіти. Веде облік робочого часу цієї категорії працівників.
- Організовує контроль за раціональним використанням, зберіганням та списанням матеріальних цінностей закладу освіти.
- Вживає заходів щодо залучення для здійснення статутної діяльності додаткових джерел фінансування.
- Контролює санітарно-гігієнічний стан приміщень, споруд, території закладу згідно з правилами охорони праці та безпеки життєдіяльності.
- Організовує ремонт приміщень, спортивного та ігрового обладнання, інвентарю, меблів. Контролює якість і своєчасність проведення відповідних робіт.
- Організовує роботу з благоустрою, прибирання та озеленення території закладу освіти.
- Контролює витрати води, тепла, електроенергії, мийних та дезінфекційних засобів.
- Проводить інвентаризацію майна, своєчасно оформлює звітність.
- Забезпечує дотримання правил охорони праці під час експлуатації виробничого, електричного, вентиляційного обладнання, машин, нагрівальних котлів, посудин, що працюють під тиском.
- Забезпечує працівників закладу спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту. Організовує облік, зберігання, видавання, прання, сушіння, дезінфекцію та ремонт спецодягу, а також періодичні випробування діелектричних засобів захисту.
- Організовує проведення щорічних замірів опору ізоляції електроустановок та електропроводки, заземлювальних пристроїв, вимірювання освітленості, шуму, вібрацій тощо.
- Відповідно до Положення про розробку інструкцій з охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 29.01.1998 № 9 (у редакції наказу Мінсоцполітики від 30.03.2017 № 526), розробляє проєкти інструкції з охорони праці під час виконання господарських робіт, погоджує їх з особою, відповідальною за охорону праці в закладі освіти
- Проводить для технічного персоналу інструктажі та навчання з питань охорони праці.
- Бере участь в адміністративно-господарському контролі за станом охорони праці в закладі освіти.
- Забезпечує виконання заходів пожежної безпеки, а також облік і зберігання протипожежного реманенту та засобів пожежогасіння.
- Обладнує куточок безпеки життєдіяльності.
- Організовує охорону приміщення закладу освіти.
- Проходить навчання і перевірку знань з питань охорони праці та цивільного захисту раз на три роки.
- Проходить обов’язкові профілактичні медичні огляди в установлені терміни.
- Виконує положення статуту та правила внутрішнього розпорядку закладу освіти.
- Веде встановлену документацію та належно зберігає її.
- Права
Заступник директора з господарської роботи має право:
-
- Надавати директору пропозиції щодо підвищення якості господарського обслуговування закладу освіти.
- Давати розпорядження і вказівки підлеглим, перевіряти їх виконання.
- Порушувати клопотання перед директором про притягнення технічного та обслуговуючого персоналу до дисциплінарної та матеріальної відповідальності за порушення трудової дисципліни та шкоду, заподіяну закладу освіти.
- Звертатися до директора з поданням про порушення працівниками правил охорони праці, пожежної безпеки, знищення чи пошкодження майна.
- Надавати директору пропозиції щодо заохочення підлеглих.
- Брати участь у громадському самоврядуванні та роботі колегіальних органів управління закладу освіти.
- Бути членом професійної спілки та інших об’єднань громадян, діяльність яких не заборонена законом.
- Ознайомлюватися з документами, що містять оцінку його роботи, надавати щодо них роз’яснення.
- Підписувати та візувати документи у межах своєї компетенції.
- Захищати свої інтереси і права в усіх інстанціях, зокрема суді.
- Відмовитися виконувати роботу, якщо виникла загроза життю та здоров’ю, до моменту усунення небезпеки.
- Відповідальність
Заступник директора з господарської роботи несе відповідальність за:
-
- Неякісне виконання або невиконання посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією.
- Порушення статуту та правил внутрішнього розпорядку закладу освіти
- Заподіяння матеріальної шкоди закладу освіти.
- Порушення правил і норм охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту, пожежної безпеки, передбачених відповідними правилами та інструкціями.
- Повинен знати
- Нормативно-правові акти, що регулюють господарську діяльність закладу загальної середньої освіти.
- Порядок отримання матеріальних цінностей, правила їх використання, зберігання та списання.
- Основи соціології, управління персоналом та проектами.
- Способи організації фінансово-господарської роботи закладу освіти.
- Методи обліку, аналізу та контролю діяльності технічного персоналу закладу освіти.
- Основи трудового законодавства та організації праці.
- Правила і норми охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту, пожежної безпеки, санітарії та гігієни.
- Порядки надання домедичної допомоги, порядок дій у надзвичайних ситуаціях.
- Кваліфікаційні вимоги
- Вища освіта відповідного напряму підготовки. Стаж роботи з господарського обслуговування – не менше 1 року. Володіє знаннями, уміннями і навичками, необхідними для виконання управлінських функцій на посаді, яку обіймає; має високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості, загальної культури; володіє ефективними формами, методами організації господарської діяльності закладу освіти.
- Взаємовідносини (зв’язки) за професією
Заступник директора з господарської роботи взаємодіє із:
-
- Директором закладу освіти та його заступниками.
- Педагогічними працівниками закладу освіти.
- Медичним персоналом закладу освіти.
- Батьками, іншими законними представниками учнів.
- Представниками громадських організацій.
З інструкцією ознайомлений: Зегря М.К.