Посадова інструкція прибиральника службових приміщень
Дата: 12.02.2024 19:20
Кількість переглядів: 327
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова ПК Директор ліцею
__________ Дамаскін Л.Г. __________ Олена Панчук
Посадова інструкція № 24
прибиральник службових приміщень
- Загальні положення
- Прибиральника службових приміщень приймає на роботу та звільняє з неї наказом директора Нижньосиньовецького ліцею (далі – директор ліцею) з дотриманням вимог чинних нормативно-правових актів про працю.
- Прибиральник службових приміщень підпорядковується заступнику директора з господарської роботи.
- У своїй роботі прибиральник службових приміщень керується Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти; правилами і нормами охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки, санітарії та гігієни; наказами директора, статутом та правилами внутрішнього розпорядку закладу освіти, цією робочою інструкцією.
- Завдання та обов’язки
- Прибирає службові приміщення закладу освіти, коридори, сходи, санвузли.
- Витирає пил, підмітає і миє стіни, підлогу, стелю, віконні рами і скло, дверні блоки, меблі та килимові вироби.
- Чистить і дезінфікує раковини та інше санітарно-технічне устаткування.
- Очищає урни від паперу і промиває їх дезінфекційними розчинами.
- Збирає сміття і відносить його до встановленого місця.
- Дотримується графіка прибирання, вимог інструкції з приготування мийних розчинів.
- Дотримується правил санітарії і гігієни в приміщеннях, де прибирає.
- У разі надзвичайних ситуацій вживає заходів, визначених правилами внутрішнього розпорядку закладу освіти, інструкціями, регламентами тощо.
- Проходить навчання та перевірку знань з питань охорони праці раз на три роки.
- Проходить обов’язкові профілактичні медичні огляди у встановлені терміни.
- Права
Прибиральник службових приміщень має право:
-
- На належні організаційно-технічні умови, аби виконувати обов’язки згідно з цією робочою інструкцією.
- Звертатися до із зауваженнями щодо гарантування безпечних умов своєї праці.
- Надавати пропозиції безпосередньому керівнику щодо поліпшення роботи, пов’язаної з виконанням його обов’язків.
- Бути членом професійної спілки та інших об’єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством.
- Ознайомлюватися з документами, що містять оцінку його роботи, надавати щодо них роз’яснення.
- Захищати свої інтереси і права в усіх інстанціях, зокрема суді.
- Відмовитися виконувати роботу, якщо виникла загроза життю та здоров’ю, до моменту усунення небезпеки.
- Відповідальність
Прибиральник службових приміщень несе відповідальність за:
-
- Несвоєчасне або неякісне виконання своїх обов’язків відповідно до цієї робочої інструкції.
- Порушення статуту та правил внутрішнього розпорядку закладу освіти.
- Заподіяння матеріальної шкоди закладу освіти.
- Порушення правил і норм охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки, передбачених відповідними правилами та інструкціями.
- Повинен знати
- Санітарно-гігієнічні вимоги до утримання приміщень закладу загальної середньої освіти.
- Будову й призначення обслуговуваного устаткування і пристроїв.
- Правила прибирання.
- Концентрацію мийних і дезінфекційних засобів та правила безпечного користування ними.
- Правила експлуатації санітарно-технічного устаткування.
- Кваліфікаційні вимоги
- Без вимог до освіти та професійної підготовки.
- Взаємовідносини (зв’язки) за професією
Прибиральник службових приміщень взаємодіє із:
-
- Заступником директора з господарської роботи.
З інструкцією ознайомлені: Сташеску Л.В.
Тарабас М.І.
Урсу О.В.
Робулець М.І.
Чупрун Л.І.
Факащук Д.І.