A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Нижньосиньовецький ліцей
Тереблеченської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області

Квест - 2024

Дата: 20.12.2024 19:25
Кількість переглядів: 42

Світ онлайн – захоплюючий, цікавий, обєднуючи в онлайн просторі групи  людей які мають спільні інтереси ігор, фільмів, серіалів, розвитку, спілкування ітп…що такого поганого може статися в інтернеті задумаєтесь

Ви?  

Не варто забувати про небезпеку на яку можна потрапити онлайн!  

Кібербулінг – це булінг із застосуванням цифрових технологій. Він може відбуватися в соціальних мережах, платформах обміну повідомленнями (месенджерах), ігрових платформах та мобільних телефонах. Це неодноразова поведінка, спрямована на залякування, провокування гніву чи приниження тих, проти кого він спрямований. Приклади включають:

Поширення брехні про когось або розміщення фотографій, які компрометують когось, у соціальних мережах;

Надсилання повідомлень або погроз, які ображають когось або можуть завдати комусь шкоди, через платформи обміну повідомленнями;

Видання себе за когось іншого/іншу і надсилання повідомлень іншим людям від його/її імені.

З метою профілактики та превенції кібербулінгу в Нижньосиньовецькому ліцеї практичний психолог Унгурян М.І. провела квест -гру на тему: «Кібербулінг або агресія в інтернеті» де учні 7, 8 та 10х класів змогли підвищити рівень обізнаності з найбільш актуальних інтернет-загроз, розпізнавати та реагувати на подібні повідомлення, сформували навички безпечного користування інтернетом.

Коли булінг трапляється в Інтернет, може здаватися, що на вас нападають усюди, навіть у власному домі. Може здаватися, що виходу немає. Наслідки можуть тривати довгий час і впливати на людину різними способами:

Ментально – відчуття смутку, пригніченості, навіть злості, відчуття себе в безглуздому становищі

Емоційно – відчуття сорому, втрата цікавості до речей, які ти любиш

Фізично – відчуття втоми (втрата сну) або таких симптомі, як біль у животі та головний біль.

Відчуття того, що з тебе насміхаються або тебе переслідують, може заважати людям говорити або намагатися боротися з проблемою. У крайніх випадках кібербулінг може призвести навіть до скоєння самогубства.

Якщо ви відчуваєте, що зазнаєте кібербулінгу, найголовніше – це забезпечити свою безпеку. Важливо мати когось, з ким можна поговорити про те, що ви відчуваєте. Це може бути вчитель, інший дорослий, якому ви довіряєте, або батьки. Порадьтеся з батьками та друзями про те, що робити, якщо ви або ваш друг зазнають кібербулінгу.

Ви маєте право бути в безпеці. Ми також працюємо над тим, щоб про будь-які знущання можна було легко повідомляти безпосередньо у Facebook чи Instagram.

Для запобігання виникнення можливих випадків булінгу добре подумайте, перш ніж публікувати або ділитися будь-чим в Інтернеті – це може залишитися в Інтернеті назавжди і може бути пізніше використане вам на шкоду. Не вказуйте особисті дані, такі як ваша адреса, номер телефону чи назва/номер вашої школи.

Дізнайтеся про налаштування конфіденційності улюблених додатків у соціальних мережах. Ось декілька дій, які ви можете вжити у більшості з них:

  • Ви можете вирішити, хто може бачити ваш профіль, надсилати вам повідомлення або коментувати ваші публікації, скоригувавши налаштування конфіденційності вашого облікового запису.
  • Ви можете повідомляти про образливі коментарі, повідомлення та фотографії та вимагати їх видалення.

 

Кожна соціальна платформа пропонує різні інструменти які дозволяють вам обмежити тих, хто може коментувати або переглядати ваші публікації чи хто може автоматично ставати вашим другом, а також повідомляти про випадки булінгу. Багато з них передбачають прості кроки для того, щоб заблокувати користувача, припинити отримувати сповіщень від нього/неї або поскаржитися на кібербулінг. 

Соціальні мережі також надають освітні інструменти та рекомендації дітям, батькам та вчителям, щоб дізнатися про ризики та способи залишатися в безпеці в Інтернеті.

 

Якщо ви переживаєте за свою безпеку або за щось, що трапилося з вами в Інтернеті, терміново поговоріть з дорослим, якому ви довіряєте. Або зверніться за підтримкою на гарячу лінію допомоги дітям та молоді. На таку лінію можна зателефонувати безкоштовно та поговорити, не називаючи свого імені.

 

Іструментів, які допомагають захистити молодь:

Ви можете вирішити ігнорувати всі повідомлення від кривдника або скористатися нашою функцією «Обмежити» для вибіркового захисту вашого акаунту, причому кривдник про це не дізнається.

Ви можете модерувати коментарі до своїх публікацій.

Ви можете змінити свої налаштування, щоб вам могли надсилати повідомлення лише ті користувачі, за якими ви стежите.

А в Instagram техпідтримка надсилаємо вам сповіщення, коли ви збираєтесь опублікувати щось, що може «перетнути межу», та закликаємо вас ще раз подумати, чи варто це публікувати.

Twitter:

Якщо користувачі в Twitter починають вас дратувати або ображати, ось декілька  інструментів  які можуть вам допомогти.

«Вимкнути сповіщення» – видалити твіти від певного акаунта з вашої стрічки, при цьому не припиняючи стежити за цим акаунтом та не блокуючи його.

«Заблокувати» – обмежити конкретні акаунти, щоб вони не могли контактувати з вами, бачити твіти та слідкувати за вами.

«Поскаржитися» – подати скаргу про образливу поведінку.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень