Урок з математики до Дня відкритих дверей
До дня відкритих дверей вчитель математики Строїч Корина Дмитрівна провела відкритий урок з алгебри в 8 класі з теми "Квадратні корені. Перетворення ірраціональних виразів". Головною метою цього уроку було застосування раніше вивченого, відшліфування отриманих навичок.
Присутні вчителі відмітили , що вчителька обрала інтерактивну модель навчання-це коли навчання здійснюється в умовах постійної, активної взаємодії всіх учнів. Логічним є те, що всі застосовані методи та прийоми були направлені саме на реалізацію цієї інтерактивної моделі.
При проведені уроку Корина Дмитрівна використовувала методи навчання – бесіда, демонстрація, практична робота, репродуктивний та частково пошуковий методи.
Успішне розв’язання всіх завдань уроку свідчить про досягнення цієї мети: учні правильно формулювали необхідні правила, розв’язали всі запропоновані вправи, математично коментували розв’язання завдань.
Розвитку навчальної діяльності учнів сприяли всі застосовані прийоми. Відбувався постійний диференційний підхід, наприклад, при розв‘язуванні рівнянь учням було запропоновано рівняння різної складності, і в залежності від їхнього рівня навичок вони обирали рівняння. Але при розв‘язуванні складніших рівнянь більш сильніші учні вчили слабших розв‘язувати їх.
Застосовані такі принципи:
Принцип систематичності й послідовності навчання
Принцип доступності навчання.
Принцип свідомості й активності учнів у навчанні.
Принцип емоційності навчання
Здоров’язберігаюча робота на уроці концентрувалася у зміні видів навчальної діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів класу, також у тому, що при підготовці уроку були враховані вікові та індивідуальні особливості учнів: інтерес до вивчення даного предмету, розвиток загально навчальних умінь та навичок, добрі потенціальні можливості оволодіння математикою, розвиток уяви, бажання самостійно висловлюватись, достатньо висока мотивація, що стимулювалася використанням ефективних методів роботи на уроці.
До всіх етапів уроку були підготовлені відеоматеріали та яскраві зображення. Вчителька провела урок на високому методичному рівні.